Tutaj demaskujemy tych, którzy szerzą fałsz


W odpowiedzi na blog o nazwie CyprianPolakWiara, postanowiliśmy otworzyć oczy wszystkim doszukującym się autentycznych objawień Chrystusa w słowach zawartych na ww. blogu.


KILKA FAKTÓW Z HISTORII

"Cyprian Polak Wiara" to pseudonim osoby przedstawiającej się jako Krzysztof Michałowski. Próbował swoich sił pisarskich jako autor artykułów i bloger. Jego publikacje sięgają 2011 roku, a być może nawet wcześniejszego okresu.

Przykład 1:

http://cyprianpolak.salon24.pl/367313,moj-dziadek-ostatni-dowodca-24-pal
https://www.salon24.pl/u/cyprianpolak/367313,moj-dziadek-ostatni-dowodca-24-pal
Zapewne znajdziecie sami znacznie więcej przykładów jego aktywności.

Na portalu Neon 24 tenże człowiek dość aktywnie działał jako bloger, a sam przedstawiał się jako: "
nieaktywny monarchista, narodowy konserwatysta, państwowiec, wnuk dowódcy pułku -II RP, Patriotyzm mam w genach"

Już pobieżna analiza dała podstawy sądzić, że tenże człowiek ma bardzo ściśle określone poglądy polityczne. Jak to w życiu, coś mu się bardziej podoba, coś mniej, a czegoś zupełnie nie lubi.

Nasz "bohater" zajmował zatem stanowisko w sprawach Katastrofy Smoleńskiej propagując swoje teorie, których nie studiowaliśmy bo nie mają bezpośredniego związku z cytowanymi przez niego rzekomymi objawieniami.

Związek z nimi za to ma jego potrzeba bycia docenianym przez otoczenie. Świadczą o tym liczne wpisy sugerujące, że ma rozbudowaną potrzebę bycia w centrum uwagi.

W marcu 2016 wylewa łzy na forach informując, że kończy blogowanie
_________________________________________________________________
Cytat ze strony: 
http://cyprianpolak.ne.3lab.info/post/130452,oglaszam-zakonczenie-mego-blogowania-pozegnanie

"Nie jest tak jednak, że mam zamiar zajać się tylko swoimi prywatnymi sprawami. Ch ętnie wezmę udział w pikiecie przeciwko chemtrails, pikiecie mówiacej prawdę o 120.04. założę, lub współzałożę stowarzyszenie - jeśli będę miał taką możliwość. Nie będę się także wymigiwał od wygłoszenia prelekcji o 10.04.2010 jeśli ktoś mnie zaprosi."...
"Nie jest też powiedziane, że nie będą ukazywać się żadne moje materiały do czytania. Jednak nie na blogu, ani na stronie, tylko jako książka- najprawdopodobniej e-book.
Życzliwi i Ci którzy zechcą będą ją mogli omówić na blogach, czy odnosić się do poszczególnych materiałów z niej. Ja nie będę umieszczał info o niej na swoich blogach ani jej reklamował w ten sposób."


Znamienny jest wpis w dyskusji z czytelnikami. Nasz "bohater" wprost mówi, że zmarnował czas na pisanie o tragedii smoleńskiej, bo jego stopa życiowa się zmniejszyła, a i nie uzyskał oczekiwanego uznania internautów. Słowem nie został celebrytą.
__________________________________________________________________
Cytat ze strony:
http://cyprianpolak.ne.3lab.info/post/130452,oglaszam-zakonczenie-mego-blogowania-pozegnanie
"Na tzw Smoleńsk poświećiłem do dziś ponad 3 tys godzin z czego przecież czas poświecony na pisanie, pracy nad konkretnymi materiałami i komentowanie to jest mniejszość." Tak moja stopa życiowa prze ten poświęcony czas obniżyła się - nie radykalanie, ale zawsze i wiele innych spraw zaniedbanych.


To nie jest specyfika tylko. Byłoby może podobnie gdybym był na przykład maniakiem remontowania i doposażania starych samochodów i siedział nad tym zaniedbując inne rzeczy..

Aczkolwiek i tu są różnice. Taki samochód można sprzedać
No i nikt nie przychodzi Ci do domu grozić ,że takie rzeczy robisz, i nie masz głuchych telefonów choćby."

 

Cytat 2 z tej samej strony:
"
To określenie "poddałeś się" wydaje mi się niesprawiedliwie i nieprawdziwe.

To 6 lat bez dwóch miesięcy. Okres II wojny:)
Ponadto to co piszę najistotniejsze rzeczy : ludzie od tego uciekają.
Watahy nie rosną.
czytelnicy tacy czy inni i z innych miejsc nie czują się do niczego zobligowani. Także do wrzucania w internbet podstawowej prawdy
Ja też traktowałem blogowanie polityczne jako równorzędne z działalnością w realu. Okazało się, że to blokuje a nie pomaga.
Blogowanie zacząłem naskutek 10.04 gdyby nie to nigdy bym tego nie robił, bo wiedziałem że to zabiera czas i nic nie daje.
Ja jestem raczej od pisania książek jeśli już.
Ale o tym wszystkim można dużo i pisać.
Myślę, że nie rozumiesz , nie wiesz.
Ponadto powinni dołączać nowi. A tacy jak ja mogą być wsparciem.Szkoda chyba ich do takich rzeczy jak nieproduktywne blogowanie i komentowanie a watahy nie rosną,m bez przełozenia na tzw. real."
A to ,że tak jest tutaj na Neon ,że więcej podstawionych niż ucziwych?
To w ogóle jest absurdalna sytuacja. Wszystkie prawicowe portalke i blogerie założone przez kryptożydów
z Neonu zniknęła zakładka Kościół Katolicki
Z Salonu 24 też. Szkoda gadać.
Nie jest to dla mnie łatwe bo to tak jakby przerwana dekada.
zainwestowałem w to i zostałem z pustymi rękami"
____________________________________________________________________________

W N I O S E K
Cyprian Polak Wiara (Krzysztof Michałowski) ma udokumentowaną w internecie historię, jako bloger, który poszukuje uznania. Niestety nie odniósł sukcesu i narzeka na osłabienie budżetu domowego poprzez pisanie.

Dodatkowy wpis potwierdzający ten fakt znajduje się w dziwnym artykule, który atakuje Radio Maryja, Ojca Rydzyka, TV Trwam za to, że umieszczono w tv reklamę ekskluzywnych aut, ale zaraz pod artykułem dodaje:

"Wesprzyj moje pisanie i moją pracę przez 6 lat (oraz rozwój tego bloga), zwłaszcza dotyczącą 10.04. jednorazową dotacją. Jednorazową za 6 lat kwotą 20, 10, lub 50 złotych.
Lub też w inny sposób, w jaki więcej tutaj, jak i numer konta"

Podaję link, choć artykuł może zostać usunięty przez autora:
http://cyprianpolak.blogspot.com/2016/03/butelka-szampana-i-ferrari-dla-kazdego.html 

Na wszelki wypadek ma printscreen

CO ZACZĄŁ ROBIĆ ZARAZ PO TYM WPISIE?

W marcu 2016 oznajmił "światu" swoje zejście ze "sceny politycznej", jeśli można użyć tak nadmuchanego określenia wobec naszego "bohatera".
W tym samym miesiącu zakłada kolejny blog, tym razem religijny.
I zaczynają się jego rzekome rozmowy z Jezusem Chrystusem.
Dlaczego rzekome?
Ponieważ są mistyfikacja. Nie mają najmniejszego podparcia teologicznego, a czasami są herezją (np. rozmowa z Jezusem o seksie, erotycznych klubach, czy dziewczynkach).

Dlaczego zaczął pisać, a raczej tworzyć objawienia?

Uzasadnienia są dość proste:
1. ma potrzebę błyszczenia, bycia docenianym, uznanym (a zatem próżność, pycha)
2. reperuje sobie datkami od wiernych swój budżet (nazwijmy to konsumpcjonizm zamiast chciwość).
3. znalazł sobie tematykę w jego rozumieniu bezpieczną, która w kręgu poszukujących nawrócenia lub pobudzonych religijnie wiernych może nie podlegać jakimkolwiek negacjom z ich strony - choćby z bojaźni przed karą Bożą (która na ziemi nie istnieje przed końcem czasów) lub z braku wiedzy, czy znajomości Pisma Świętego, która nie pozwala na polemikę.

W KOLEJNYCH ARTYKUŁACH KONKRETNIE ZAPREZENTUJEMY OSZUSTWO W WYKONANIU CYPRIAN POLAK WIARA!

Komentarze